Revisió de la funció de tornar a l'equip juvenil

(06:00 01-03-2019)
Recentment, ens vam adonar que alguns usuaris estan disposats a pagar preus molt elevats per als atletes mediocres que es poden reproduir, només per augmentar les possibilitats de guanyar la lliga juvenil. Aquesta no era la nostra intenció quan vam crear la lliga juvenil i la volta a la funció juvenil. Així que vam decidir aturar aquest tipus de demanda al mercat de transferències.

A partir de la temporada vinent, només podeu començar a la lliga juvenil només amb atletes juvenils que ja van ser reclutats al vostre equip o que van ser comprats abans del 2 de març de 2019. Encara podreu tornar a posar els atletes a la selecció juvenil, però ells ja no podran començar a la lliga juvenil.

Amb aquest canvi, podrem mantenir el mercat de transferències fora de la lliga juvenil i, a més, oferir-vos la possibilitat d’entrenar esportistes comprats (que compleixen els criteris) a una velocitat augmentada, que va ser sempre l’objectiu principal de l’acadèmia juvenil.


Què més podeu esperar del proper llançament? Tornarà a ser més aviat reduït i, sobretot, sobre la correcció d’errors.

L’equip de desenvolupament,

Ned, Apolo, Claire_Grube, Guyvandamme & Gynnad